Wednesday, July 22, 2009

Takziah.................

Salam...............hurm.........kenak lah blog tok bermula dengan kisah sedih owh... pagi tek aku dengar dari rumet ku yang bapak kawan ku kembali ke warahmatullah........aku dengar cam xda respon.....tp dlm ati ku sangat bersimpati. Beribu pertanyaan kat palak aku. Tp ku x berani mok tanyak macam2......... makin sedih org ditanyak lak...mena nak??? hu3... eh aku sik sebut pun nama org ya!!!! Mohd Taufik namanya. Ku slalu nunggah nya penyuk bah......... ktk org boh nunggah nya camya.......manas nya lak...sik maok telur gik nya lak. Yarabi!!!!!!!! teruk da ku ngumpat org eh...... Maafkan saya Allah... Untuk saudara paul, aku pun turut bersimpati dengan kepergian datuknya.... sebenarnya nenek aku pun dah tua... mun ku nak cerita nang sedih bha ngan nasib nya masa tua....sob3x...aku maok bls budi nya sebab nya bnyk jasa ngan aku. banyak kenangan ku ngan nenek ku. hu3 so i love her no matter what! so pol............aku nang bersimpati lah.......from the bottom of my heart....ntah apa jd ngan aku mun nenek aku ninggal.. sempat sik ku bls budi nya?????hu3 kepada saudari hudia kelas Bm aku pun mok ucap takziah lah........banyakkan bersabar...... walaupun kita x kenal glak....tp sebagai sesama manusia kita patut bertimbang rasa... ya nak??? boh nunggah ku ustaz gik si hudhia!!! tauk org ak....he3
Kesimpulannya, ceh..!!!!!!!!!!! nang ada kesimpulan.ha3 minggu tok nang ramai juak berita sedih...tp kita yang hidup mesti teruskan perjuangan k!!!!! chayok2!! Eh!!!!!!!!!!! sebelum ya mok padah....... blog tok dipolah atas dasar sik maok kalah ngan herma julianny atau julia.... nya maok celen bah....so rajin lah aku polah post kat sitok kelak..... selamat membaca ek............

8 comments:

  1. i am who am i lah...hehehehe...

    ReplyDelete
  2. chewah jajot!! bleh la kita chat mll blog..hohoho...hidup ayam masak nanas!

    ReplyDelete
  3. oi!!!! kenak ngkah nama aku??!! ngkah la nama glamer ku...ni x,julia? kolotlah.,...huhuhuhu...Jalane!!!!

    ReplyDelete
  4. julia tu bagus apa.............he3 mcm nama dulu2.ha3

    ReplyDelete
  5. yelah tu...Pol dh blit kah? sy nk minta gmbr dinner kita tu dr dialah..

    ReplyDelete
  6. belum............saya ada jugak bah

    ReplyDelete