Sunday, July 26, 2009

JaLAn-JAlaN CaRi MakAn........


Batu bersurat......hehe xdalah. nama restoran ya!


Pada malam sambutan isra dan mikraj malam ya aku escape sebab terlalu boring...hu3 lepas ambik kedatangan terus ku berlari keluar...( takut kena detect) .hu3 nasib baik da marc....makseh sebab selamatkan ku malam ya! Sebenarnya ada makan-makan mlm ya. Tp aku x ikut la sebab aku mok kuar....well....aku ngan marc g jalan2 cari makan. Tempat ya ku x penah pegi gik. marc yang perkenalkan....so aku bagi 4.5 dari 5 bintang. tempat ya menarik.......setiap meja dilabel ngan nama negara. macam aku malam ya duduk kat meja JEPUN. heheh tp layanan slow la.hu3 malam ya pun ada 40 minit kot nunggu nya layan......mun ktk org pegi sia bagus embak sepanduk sigek... ( tulis WE ARE HERE). Tp ku boleh jamin tempat ya nang best lah. Makanan pun sedap. Menurut c marc tempat ya sebenarnya halaman rumahnya yang direnovate dijadikan restoran. hurm! kreatif sungguh org itu! Then, mun ktk org pegi sia aktiviti yang boleh dilakukan seperti mengumpat lah.....sebab ktk org akan nunggu lamak bah! so ngumpat ya alternatif bg ktk org.... x la boring nak...... mun x malu boleh bergambar kat sia. Tp ku ada ckit malu la.....heheh. Sia juak ada disediakan skrin besar utk nangga TV. malam ya kebetulan cita boring la bagi aku. Cita main tembak2....blur ku nangga. hu3 eh! marc...makseh sebab belanja aku....next time belanja gik k..........
lepas kenyang makan2, aku pegi nangga tempat jom heboh ya.....hu3 tp dah tutup. sedih la juak.....keciwa sampe perut masuk angin. hu3 so aku balit jak la....dengan hati yang pilu...termenung jauh...........







Muka hepi dapat lari.........ha3


Ice lemon tea Rm2.00

Align Center

Nasi goreng daging masak black paper Rm6.50
dah makan baru ingat nak ambik gambar...heheh




Suasana kat taman ya... ada skrin besar


aku kat jepun!!!!heheh



entrance.....sebelah jalan adalah meja2 makan......sepanjang ya!

No comments:

Post a Comment