Sunday, July 26, 2009

JOM HEBOH!!!!!Panas...........


Entrance jom heboh......meriah!


huh...........panas da jak tempat jom heboh ya eh!!!! tp best la dapat jumpa ramai kwn dari kampung macam kurak! hehe slalu jak nemu kurak(aku xtauk nama sebenarnya..so aku tunggah kurak) . aku pegi ngan adeng ku.......ya pun kena paksa baru maok pegi( nya x maok pegi.so aku guna kuasa paksaan)...ada adegan tarit2 tangan gik... memalukan da jak. cam budak2....last2 nya juak yang lebih2 shopping kat jom heboh....dah nama pempuan nak...nasib nya embak payung...mun x hangus muka ku sebab panas. sebenarnya ku beria-ria maok pegi sia sebab maok tebus kekecewaan malam ya....hu3 kelak ponek padah org tua ( ponek ya kempunan). Mun rumet ku tauk mesti nya ngerepak sebab ku pegi jom heboh!!!! ha3 sori simi............ masa kat jom heboh ya aku sempat masuk rumah hantu ngan adeng ku.. bayaran rm2 seorang... yang lucunya muka hantu ya lawak... org terjerit2 gik eh. aku pun da juak terjerit sama. tp ckit jak.... ada hantu pendek ya aku terpijak kaki nya...nya pendek gilak sampe aku sik sedar kehadirannya...ha3 cerik asa hantu ya. rasain lo! macam2 hantu dalam ya.... ku sempat ambik gamba gik...tp cgek jak.hu3(sebenarnya sibuk menjerit). Ku takut hp terpelanting... then ada artis nyanyi2 kat booth hotlink... mereka adalah.....jeng3x.....kumpulan One nation MC... seksi juak puan ya... nya baling poster kat aku!he3 aku berik ngan adeng ku jak..x minat ku kumpulan ya...boring... pas ya aku balit dengan hati yang ceria!!!! makseh semua.....





hantu bungkus......he3





tempat konsert ...abang! ganas nar juak jelingan!xda ku ngaco bini ktk...ha3


anak - anakku!!!!!!camtok lah ktk org dolok nak....ha3




one nation MC....makseh sebab baling poster

No comments:

Post a Comment