Saturday, August 1, 2009

Demam!

sedih eh...........tiba2 jak demam......bukankah antibodi aku kuat??? hurm..... aku memang takut aku sik dapat buat keja untuk BIG ya... tp aku dah polah setakat yang aku mampu.... ( orang yang madah aku x polah keja ya blh g mampus) ... eh.......masa poco2 aku polah agak bagus ( yaka?)ha3... habis jak program BIG aku terus mandik lalu tidur...tulang aku rasa maok tercabut jak....masa ya nang ingat nak mati dah.... ingat dosa2 yang pernah dilakukan...ha3 sakit yang teramat sgt.x pernah ku demam seteruk tok.... yang peliknya masa doktor ambik temperature, aku cuma 38 jak..hurm , kwn ku padah mayb sebab aku makan panadol sebelum check...memang pun....so, mun ktk org maok check jgn makan panadol dolok no matter what...... lepas check baru mkn.... panadol ya nipu suhu bdn kita....menurut si kwn ku yang terer dalam hal tok la...ha3.... mun salah anok nya... then terjumpa juak puan safiah bawak anak nya yang demam....neves juak time ya... sebab aku tok muka yang di aim nya....ha3 ( aku slalu jak jumpa nya mun makea sluar pandek.malang da jak) tp mlm ya nya polah biasa jak...aku pun sama ....ha3. dah la ku nunggu lamak kat klinik ya.... menggigil dah bdn ku.... panas dr dalam...tp kulit luar sejuk jak.... boleh sesiapa terangkan????
kadang sakit tok menyedarkan kita supaya jaga kesihatan,,....banyak benda nak dikorbankan bila dah sakit....pertamanya tek habis duit beli ubat...he3 keduanya sakit jaga dirik mpun ( mun boleh maok cabut nyawa kedirik masa ya juak sebab sakit gilak dah) ... ketiganya ketinggalan dr pelbagai aspek.ceh...ha3 tp nang bena....xpat g kuliah bnyk ketinggalan...( berlagak baik) ... hurm......so jagalah kesihatan anda dan selamat beramal.....


No comments:

Post a Comment